Obsułga Klienta branży medycznej
Serdeczenie zapraszamy na szkolenie \\\\\\\"Obsługa Klienta branży medycznej\\\\\\\". Szkolenie oparte jest o niezwykle skuteczny model Insights Discovery. Model ten określa indywidualne style funkcjonowania ludzi oraz konsekwencje wynikających z nich różnic,w interakcjach pomiędzy jednostką a środowiskiem.
Szkolenie dedykowane jest pracownikom służb medycznych, które chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat zaawansowanej komunikacji z ludźmi.
Program obejmuje dwudniowe spotkanie mające na celu poznanie założeń modelu Insights Discovery, nabycie umiejętności sprawnego poruszania się w stylach funkcjonowania opisywanych przez model oraz praktyczne przećwiczenie umiejętności adaptowania własnego stylu komunikacji do stylu odbiiorcy.
Termin szkolenia: 3-4 marzec 2016
Program:
1. Model Insights Discovery - wprowadzenie
2. Style funkcjonowania - mocne strony, obszary do poprawy
3. Style funkcjonowania - przegląd reakcji w różnych stanach emocjonalnych
4. Komunikacja według Insights Discovery - jak mówić językiem drugiego człowieka...
5. Adapracja stylu komunikacji - warsztaty
6. Podsumowanie
Inwestycja: 420PLN netto za osobę
Korzyści:
- zwiększenie własnej efektywności działania (świadomość mocnych stron, obszarów do poprawy)
- poznanie metod adaptacji własnego stylu komunikacji do stylu innych
- zredukowanie stresu wynikającego z sytuacji komunikacyjnych (świadomość rekacji, zachowań itp.)
W cenie szkolenia: szkolenie, materiały szkoleniowe, przerwa kawowa, lunch, certyfikat/zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
Miejsce szkolenia: Rzeszów, ul. Kraszewskiego 10/5
Zapisy:
+48 516 96 77 25
biuro@grupampd.pl